اطلاعات ارسال کالا
با توجه به شهر و محل های انتخابی ، روش های مختلف زیر برای انتخاب وجود دارد :
1- تیپاکس
2- باربری
3- پیک موتوری
4- تحویل حضوری از فروشگاه
-
کلیه هزینه های ارسال بر عهده مشتری محترم میباشد ، که در زمان تحویل توسط ایشان پرداخت میگردد.
-
زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند زمان ثبت سفارش ، محل تحویل و روش ارسال متفاوت است. ولی پس از بسته بندی نهایی سفارش در انبار پرشیا ، در صورت انتخاب تیپاکس 1 تا 2 روز کاری ؛ باربری 1 تا 2 روز کاری ؛ پیک 1 تا 3 ساعت کاری و تحویل حضوری در ساعات 14 تالی 18 عصر برای رسیدن به دست مشتری حدودا زمان میبرد.
-
در زمان خرید گزینه تحویل حضوری انتخاب کرده و پس از ثبت سفارش و تایید نهایی سفارش میتوانید برای تحویل از ساعت 14 لغایت ساعت 14 روز بعد قابل تحویل در روز بعد در محدوده زمانی ساعت 14 الی 18 عصر میباشد.(برای تحویل سفارش ثبت شده شما تا ساعت 14 لطفا روز بعد از ثبت سفارش به محل فروشگاه مراجعه نمایید.)
حساب کاربری
-
خیر؛ ثبت کلیه سفارشات سایت فقط با داشتن حساب کاربری امکان پذیر است. در صورت هر گونه ابهام در روند ثبتنام ، می توانید با فروشگاه تماس گرفته و از بخش فروش ، راهنمایی بگیرید.
-
بله؛ شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس در قسمت داشبورد با کلیک روی سربرگ “ویرایش مشخصات” به صفحهای منتقل میشوید که امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.
در صورتی که از ما خرید انجام بدهید به صورت پلکانی تخفیف ویژه به ازا خریدهای بعدی خود دریافت خواهید کرد.
سفارشات عمده
- برای ثبت سفارش بیش از موجودی انبار اینترنتی و یا خرید عمده به شماره واتساپ ما پیام دهید کارشناس مربوطه در کوتاهترین زمان پاسخگو خواهند بود.
- شماره واتساپ 09190500668
استرداد کالا
- تعویض و یا استرداد کالا فقط شامل کالاهای دارای بسته بندی ( پلمپ و وکیوم ) و کالاهای فاقد بسته بندی دارای ضمانت تعویض نمیباشند.
- شایان به ذکر است کالاهایی که از هر نظر آسیب دیده باشند اعم از پلمپ ، شکل ظاهری ، بسته بندی ، وکیوم و غیره قابل بازگشت یا تعویض نخواهند بود.